OSNOVNI PODATKI

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini EKOZEN. (v nadaljevanju: Spletna trgovina).

  • Identiteta: EKOZEN
  • Zakoniti zastopnik: Branko Rataj, s.p.
  • Poslovni naslov: Vorohova ulica 32, 2345 Bistrica ob Dravi, Slovenija
  • Matična št.: 3779181000
  • Davčna št.: si 76281825
  • DDV zavezanec: Ne
  • IBAN: SI56 0400 1005 0475 103 Nova KBM
  • Ustanovljeno: 4.8.2010
  • Spletna stran: ekozen.si
  1. VARSTVO POTROŠNIKOV
    Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), hkrati pa nas obvezujeta najmanj še Obligacijski zakonik (OZ) in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Za primere, ko v Pogojih pogoji niso specificirani, avtomatsko obveljajo zakonska določila.
  2. CENE
    Cene v Spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani na spletu in veljajo za označene izdelke ali storitve za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo.
  3. NAČIN PLAČILA
    V Spletni trgovini omogočamo 2 vrsti plačil:
  1. a) Po povzetju
    Plačilo izvedete ko prejmete paket.
  1. b) Po predračunu
    Plačilo izvedete s podatki, ki jih prejmete ob naročilu.
  1. POŠTNINA
    Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Stroški dostave so 3.30€.
  1. NAROČANJE
    Naročanje izdelkov poteka preko spletne strani EKOZEN.com  24 ur na dan, 365 dni na leto.
    Vsa naročila morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika, naslovkontaktno številko in e-mail. Prav tako mora naročilo vsebovati količino izbranih izdelkov.Po oddaji vsakega naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna.
  1. DOSTAVA
    Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Izdelke na zalogi pošiljamo VSAK DELOVNI DAN (izjeme: bolniška odsotnost oz. nepredvidljivi dogodki). Dostavo za Spletno trgovino opravlja podjetje Pošta Slovenija d.o.o., vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito.Plačnik dostave in vračila je kupec. Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla in v poglavju Poštnina. Vse pošiljke bodo poslane priporočeno in jim bo možno slediti s kodo, ki jo boste prejeli skupaj s potrditvijo o poslani pošiljki.
  1. ROK DOBAVE
    Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni od oddaje naročila. V kolikor bo rok dobave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v naslednjih 48-ih urah. Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok daljši, in sicer do 14 dni.
  1. VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE
    Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14dneh od prevzema blaga spletni trgovini sporoči, da odstopa od naročila oz. pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na info@ekozen.si.  Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in , če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dni po obvestilu , razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.
  1. ZAVRNITEV NAROČILA
    Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Prav tako lahko zavrne naročilo v primeru dokazane tehnične napake na strani, ki vodijo do prikaza napačnih podatkov na strani. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, nakažemo naslednji dan.
  2. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
    Kupec z vnosom podatkov na spletno mesto oz. z oddajo naročila dovoljuje obdelavo osebnih podatkov. Spletna trgovina uporablja in hrani pridobljene podatke v skladu z veljavno zakonodajo.Osebni podatki se zbirajo izključno za namene obdelave naročila in za interne potrebe Spletne trgovine, za potrebe izvršitve plačila naročila, statistične namene, pošiljanje ponudb, segmentacijo kupcev, obdelavo nakupnega obnašanja, pošiljanje reklamnega gradiva in ponudb ipd.Spletna trgovina se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi kupec sam, s tem ko poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla.
  3. PRITOŽBE
    Pritožbo lahko pisno podate na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na info@ekozen.com. Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te.Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Mariboru. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.
  4. PRAVNO OBVESTILO
    Spletna trgovina ter vsi podatki na njej, kot so besedila, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila.
  5. STVARNA NAPAKA
    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natačneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izorčena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

PIŠKOTKI

Kaj so piškotki?

Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero je uporabnik dostopal do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov. Piškotki omogočajo naši spletni strani prepoznavanje, če je uporabnik že obiskal spletno mesto in pri naprednih aplikacijah se lahko z njihovo pomočjo ustrezno prilagodijo posamezne nastavitve. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

Zakaj so piškotki potrebni?

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev; najpogostejše funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Uporabljajo se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, pomagajo pri izvajanju spletnih storitev ter pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, o navadah spletnega uporabnika , itd. S pomočjo piškotkov lahko torej ocenimo učinkovitost zasnove našega spletnega mesta.

Vrste piškotkov in uporaba na naši spletni strani

 

Začasni ali sejni piškotki (session cookies) »živijo« od trenutka, ko odprete brskalnik, pa do trenutka, ko zaključite sejo in zaprete brskalnik. Odstranjeni so iz računalnika, ko zaprete vaš brskalnik. Spletna stran jih uporablja za shranjevanje začasnih informacij, na primer elementov v nakupovalnem vozičku, s svojimi lastnostmi pa prav tako pomagajo izboljšati delovanje in uporabnost naše spletne strani.

Trajni ali shranjeni piškotki (persistent cookies) pa ostanejo shranjeni, tudi ko zaprete brskalnik in zaključite sejo. Spletna stran jih uporablja npr. za shranjevanje informacij o registraciji, pa tudi za grajenje profilov uporabnikov in analiziranje prometa. Trajni piškotki lahko v računalniku ostanejo cca. 6 mesecev.

Analitični piškotki Google Analytics: se uporabljajo za zbiranje informacij o tem, kako obiskovalci uporabljajo našo spletno stran, od kje so obiskovalci prišli na našo spletno stran, število obiskovalcev ter spletne strani, ki so jih obiskali. Te informacije, ki se zbirajo v anonimni obliki, so nam v pomoč pri izboljšavah uporabniškega vidika spletne strani. Nekateri se uporabljajo zgolj za trajanje seje in se zbrišejo takoj po prenehanju, drugi pa se ohranijo tudi do 2 let, kot sledi iz spodnje tabele. V kolikor tega sledenja ne želite kliknite na https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Piškotki, ki so vezani na vtičnike (social media plug-in) družbenih omrežij in storitev: družbena omrežja omogočajo spletnim mestom, da v svojo vsebino integrirajo njihove produkte – tako lahko uporabniki delijo vsebine s svojimi prijatelji (različni gumbi, kot so všeč mi je, deli vsebino, priporoči …). Vtičniki uporabljajo piškotke, da lahko družbena omrežja identificirajo svoje člane, ko ti pridejo na spletno mesto z vtičnikom.

Google Analytics
Ime piškotkaTrajanjeOpis
_utma2 letiGoogle Analytics Zabeleži razlikovanje med uporabniki in sejami.
_utmb30 minutGoogle Analytics Zabeleži novo sejo ali novega uporabnika
__utmcTrajanje sejeGoogle Analytics Zabeleži čas trajanja obiska.
__utmt10 minutStatistika ogledov
_utmz6 mesecevGoogle Analytics Določa vir prometa ali oglaševalsko akcijo.
_ga2 letiStatistika ogledov spletne strani
_gat10 minutPiškotek se uporablja za omejevanje pogostosti zadetkov.
_gid24 urTo naključno ustvarjeno unikatno število se uporablja za izračun podatkov o obisku našega spletnega mesta.
_gat_newTracker Analizira promet na spletni strani
woocommerce_cart_hash  
woocommerce_items_in_cart  
woocommerce_recently_viewed  
wordpress_logged_in_  
wordpress_sec_  
wp_woocommerce_session_  

Piškotki, ki jih uporabljamo na naši spletni strani, ne zbirajo vaših osebnih podatkov, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati in ne morejo poškodovati vašega računalnika, tablice ali mobilnega telefona. Piškotki omogočajo delovanje našega spletnega mesta in nam pomagajo razumeti, katere informacije so najkoristnejši za obiskovalce. Ker obstajajo v spletnem mestu določene povezave na druge, zunanje spletne strani, ki niso vezane na Pajs brez obresti d.o.o., družba ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.

Upravljanje in brisanje piškotkov

Če želite spremeniti način uporabe piškotkov v brskalnik (tudi blokiranje ali izbris), lahko to storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Za upravljanje piškotkov vam brskalnik omogoča, da sprejmete ali zavrnete vse piškotke, sprejmete samo določeno vrsto piškotkov ali pa vas opozori, da stran želi shraniti piškotek. Piškotke, ki jih je brskalnik shranil, lahko tudi enostavno izbrišete. Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke.